RAYCOP RS PRO UV+
Ruční antibakteriální vysavač
Reklamace
Snažíme se Vám nabízet kvalitní výrobky. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám rychlou opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze.

Adresa servisu:
BLAKAR trading s.r.o.
Azalková 1272
Jesenice u Prahy
252 42 Horní Jirčany
(Po-Pá 8.00-16.30)

Servis:
Záruční i pozáruční servis
Tel.: (+420) 774 737 789
Tel.: (+420) 606 839 644
Email: servis@blakar.cz
(Po-Pá 8.00-16.30)

Formuláře:
Jak postupovat při reklamaci
Reklamovat zboží můžete jedním ze 2 způsobů
Reklamace poštou
Výrobek můžete poslat přímo do servisu BLAKAR trading s.r.o., kde rádi vaši reklamaci vyřídíme.
- Výrobek do servisu zasílejte vyčištěný.
- Stačí vyplnit Průvodní dopis
Kontaktní údaje, informace o výrobku, popis závady. - Průvodní dopis vytiskněte a přibalte do balíku.
- Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě.
Přibalte vytištěný Průvodní dopis a doklad o koupi výrobku! - Výrobek pošlete na adresu servisu:
BLAKAR trading s.r.o.
Azalková 1272
252 42 Horní Jirčany
Reklamace na prodejně
S reklamací výrobku vám rádi pomůžeme na prodejně. Pro vyřízení reklamace budete potřebovat doklad o koupi výrobku (fakturu).
- Před návštěvou servisu výrobek vyčistěte.
- Přineste, prosím, výrobek na adresu servisu s dokladem o koupi výrobku. Doporučujeme vyplnit Průvodní dopis. Na adrese servisu s vámi sepíšeme reklamaci.
- Adresu servisu:
BLAKAR trading s.r.o.
Azalková 1272
252 42 Horní Jirčany
(Po-Pá 8.00-16.30)